sobota, 11 stycznia 2014

Panterka jako akcent.

Witajcie moje kochane. Dawno mnie tutaj nie było, ale będąc w Polsce nie miałam czesu na bloga. Ciągłe odwiedziny znajomych i rodziny. Ale teraz mam głowę pełną pomysłów, tylko muszę je przelać na czyny .Dziś była u mnie na Bawarii piękna pogoda 17st więc grzechem by było nie wyjść na spacer z wnuczkami. W mojej dzisiejszej stylizacji ubrałam się wiosennie, bo temperatura sprzyjała. Każda kobieta pewnie ma w szafie coś z motywem panterki, która jest modna w każdym sezonie. Można ją łączyć z wieloma kolorami.Pierwsza odsłona to kwintesencj stylu safari piaskowo-beżowe odcienie spodni. Druga propozycja to połączenie panterki z błękitną rozkloszowaną spódnicą i ostatnia propozycja to czarne połyskujące legginsy typu wet look. Każda z tych stylizacji będzie wyglądać dobrze. Ja osobiście mam wiele rzeczy w motyw panterki bo lubię.












Żakiet - no name
Bluzka  - mister lade
Legginsy - jack pol
Torebka - no name
Buty - Czas na buty
Szal - burberry

Martinek
Kurteczka - burberry
Czapeczka - h&m
Spodenki - h&m
Buciki - no name

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz