wtorek, 4 lutego 2014

Idziemy na spacerek.

Witam wszystkich bardzo gorąco. Dziś opowiem Wam krótką rozmowę z moim cudownym wnuczkiem Nikodemem.W niedziele będąc u mnie powiedział " babciu, pójdziemy na spacerek? będę robił z tobą zdjęcia " a ja na to, Nikoś a będziesz pozował z babcią?? N. " Tak babciu, będę pozował" więc nic więcej mi nie pozostało jak tylko się ubrać i wyjść z małym przystojniaczkiem. Oto efekt naszego spacerku po Mindelheim.












































Nikodem
Czapka, płaszczyk - zara
Szal - burberry
Spodnie - reserved
Buty - h&m

Ja
Kurtka - k&l
Sukienka - butik
Szal, rękawice -  h&m
Torebka - medicine
Buty - no name

Zapraszam do polubieniu mnie na facebooku
https://www.facebook.com/pages/Fashion-by-Megii/445890412206790?ref=hl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz