poniedziałek, 26 maja 2014

Słonecznie i kolorowo

Witam wszystkich w ten piękny słoneczny poranek. Dziś Dzień Mamy, wprawdzie moje dzieci są już dorosłe ale mam teraz cudowne wnuczki które odmłodziły mnie na maxa !! Moja mamusia mieszka daleko ode mnie, więc złożyłam jej życzenia na Fb, bo mimo że jestem już mamą i babcią, to kocham moją mamusię, jest dla mnie najważniejsza na świecie ! Mama to przyjaciel na całe życie, żadna miłość nie jest piękniejsza od matczynej :) Więc kochane mamy życzę Wam wszystkiego najlepszego !! Moja dzisiejsza stylizacja jest zrobiona na spacerku z wnuczkami, dwa ostatnie zdjęcia są przerobione kolorystycznie przez moją córunię :) Buziaki dla was i zapraszam :)))















Kwiatek i całus od Nikosia :*


Cudowny usmieszek od Martinka :*

Buzeczka i spódnica - orsay
Biżuteria - mister lady
Okulary - bonprix
Buty - zakupione podczas wakacji w Chorwacji

Pozdrawiam :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz