niedziela, 3 sierpnia 2014

Biało-Pomarańczowo

Witam w piękne niedzielne popołudnie. dziś stylówka na biało-pomarańczowo. Mam na sobie białe spodenki, które jakiś czas temu zakupiłam w Czechach. Bardzo lubię te spodenki, bo idealnie pasują na letnie upalne dni. Są bardzo kobiece, a zarazem wygodne. Dodałam do nich pomarańczową bluzeczkę, którą rzadko nosze, ze względu na to, że bardzo się gniecie!! Co widać na zdjęciach, za co z góry przepraszam. Jak Wam się dziś spodoba moja stylóweczka???
Pozdrawiam i buziaki zostawiam :**


































Spodenki - butik Czechy
Bluzeczka - mister&lady
Buty - labotii.pl
Torebka -louis vuitton

Polub mnie na fb
Fashion by Megii 

Spodobał Ci się mój blog, skomentuj. Zostaw linka do siebie, a na pewno Cię odwiedzę.
Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz