środa, 20 sierpnia 2014

W odcieniach beżu

Dzień dobry wszystkim. W końcu zebrałam się i wybrałam na jakieś fotki. Ciągle nas czas goni i ciągle mamy go mało. Ale cóż takie życie. Praca oraz domowe obowiązki czasami nie pozwalają nam na nic więcej. Z utęsknieniem czekam na urlop i już kilka dni i będę się wygrzewać na plaży :) Dziś moja stylówka już w kurteczce bo u mnie ciągle deszczowo i pochmurnie, oraz zakupione niedawno szpilki które idealnie pasują do tej stylizacji. Nie mogłam się  im oprzeć hihi bo kocham buty !! jak Wam się podoba taki miejski styl??
Pozdrawiam i buziaki zostawiam :*












Ramonezka -  new yorker
Spodnie - zara
Buty - pimkie
Torebka - burberry
Pasek - guess
Zegarek - new yorker
Bokserka - butik

Polub mnie na fb :)

Podoba Ci się mój blog, skomentuj. Zostaw linka do Ciebie a na pewno Cię odwiedzę :)

Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz